Kompetencje interpersonalne są pożądane przez każdego przedsiębiorcę i pracodawcę. Są niezbędne w pracy wymagającej kontaktów z ludźmi: współpraca, zarządzanie, kierowanie, animacja życia społecznego, wywieranie wpływu, inicjowanie działań grupy. Podczas rekrutacji, rozmów o awansie pada wiele pytań o kompetencje społeczne w praktyce. Poza przykładami można się posłużyć raportem z określonym poziomem własnych kompetencji interpersonalnych.

Znasz swój potencjał interpersonalny?

  • ASERTYWNOŚĆ – Jako asertywny kierownik wpływasz na innych, trwasz przy swoim zdaniu, nie burząc relacji?
  • KOOPERACJA – Jako pomocny współpracownik harmonijnie współdziałasz z ludźmi, udzielasz pomocy i wsparcia?
  • TOWARZYSKOŚĆ – Jako dusza towarzystwa nawiązujesz i podtrzymujesz kontakt oraz lubisz występować publiczni
  • ZARADNOŚĆ – Jako zaradny wykonawca organizujesz pracę, pozyskujesz przychylność i egzekwujesz swoje prawa?
  • SPOŁECZNIKOSTWO – Jako prospołeczny inicjator dostrzegasz potrzeby i cele ludzi oraz angażujesz się społecznie?

Zmierz swój potencjał interpersonalny i buduj trwałe relacje.

Zajmuję się tym – stosuję test PROKOS.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *