Wyobraź sobie idealny dzień pracy – działasz z ludźmi zgodnie z planem, pracujesz nad priorytetami, odczuwasz satysfakcję, nawet w nieprzewidzianych sytuacjach. Jak pracować mądrze, a nie ciężko? Twoja efektywność osobista w pracy wiąże się z Twoim stylem kierowania, współpracy, pracy i z osobowością. Z zakresem odpowiedzialności bywa różnie, ale przyjmij, że chcesz w pełni wykorzystać swój potencjał.

Znasz swój potencjał efektywności pracy?
  • KIEROWANIE – Lubisz zarządzać, przewodzić, osiągać cele, mieć władzę, a na ile to Cię motywuje do pracy i daje satysfakcję?
  • WSPÓŁPRACA – Podczas interakcji z ludźmi stawiasz na pracę zespołową, relacje, empatię, zadania, wpływ, a na ile masz dobrze rozwinięte kompetencje interpersonalne?
  • PRACA – Pracujesz sumiennie, efektywnie, elastycznie reagując za zmiany, czy to jest typowa dla Ciebie postawa wobec pracy?
  • OSOBOWOŚĆ – Na co dzień pokazujesz pewność siebie, odporność na stres i kontrolę emocji, czy zawsze tak jest, niezależnie od sytuacji?

Budując Markę Osobistą – zmierz swój potencjał efektywności  pracy i połącz wyniki z planem kariery.

Zajmuję się tym – stosuję Test BIP.
😊 Chcesz wiedzieć więcej, skomentuj lub poleć ten post.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *