Nic dla ludzi bez ludzi. Pracodawca na targach, konferencjach, eventach, uczelniach, w stowarzyszeniach, sieci, social mediach korzysta z zasobów Employer Brandingu.

Employer Branding jest najbardziej spójny jeśli opiera się nie tylko na strategii firmy, ale też na opiniach o pracodawcy w firmie i poza nią.

Do analizy ilościowej i jakościowej opinii oraz opracowania zbioru rekomendacji służy Audyt Pracodawcy. Celem takiego audytu jest wskazanie kluczowych obszarów wspierających budowę wizerunku i reputacji oraz określenie pozycjonowania i promocji firmy.

Co warto mierzyć w AUDYCIE PRACODAWCY?

Zmierz Markę Audytem Pracodawcy

  • OTOCZENIE FIRMY - konkurencja, klienci, branża,
  • OPINIE PRACOWNIKÓW zatrudnionych i odchodzących z firmy,
  • OPINIE ZEWNĘTRZNE online i social o pracodawcy,
  • REKRUTACJĘ - działy, profile zawodowe, ścieżki karier,
  • KANAŁY KOMUNIKACJI - źródła i rodzaj treści.

Zmierz markę pracodawcy – zapytaj talenty. 

Jeśli chcesz zmierzyć 10 elementów Twojej Marki Pracodawcy, rozważ Audyt Pracodawcy. Zapraszam


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *