Czy zgodzisz się, że aby być rozpoznawalnym trzeba się wyróżnić? Czy wiesz co zrobić, aby kontakt z Tobą i Twoją Firmą był niepowtarzalnym, pozytywnym doświadczeniem?

To jak się pozycjonujesz, jaka jest Twoja reputacja i atrakcyjność (niekoniecznie interpersonalna ;) wynika z tego co jest unikalną wartością jaką oferujesz.

Zakładając, że masz już postawione cele i zaplanowaną strategię Marki Pracodawcy pora na określenie EVP.

EVP czyli Employer & Employee Value Proposition określa co Twoja firma oferuje i czego oczekuje jako pracodawca. Jakie obszary adresuje?

Employee Value Proposition
czyli czego oczekują pracownicy:

  • Organizacja, misja i wizja
  • Praca i specjalizacja
  • Ludzie i kultura
  • Wynagrodzenia i benefity
  • Kariera i rozwój

Employer Value Proposition
czyli czego oczekują pracodawcy:

  • Wartości i postawy
  • Atmosfera i środowisko pracy
  • Współpraca i obsługa klienta
  • Satysfakcja i zaangażowanie
  • Efektywność i rezultaty pracy

A co Ty bierzesz pod uwagę tworząc własną markę lub markę swojego Pracodawcy?

Wyróżnij markę pracodawcy i przyciągnij talenty. Jeśli masz pytania lub potrzeby w tym zakresie, chętnie pomogę w określeniu i zaplanowaniu komunikacji EVP. 

hashtag

#employerbranding #markaosobista #personalbranding #audyt #rekrutacja #talent #pracodawca #ProPerCom #PR #HR #EB #EVP

 


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *