Co jest Twoim zdaniem najbardziej skutecznym narzędziem rekrutacji? – To zależy? – Racja  😉

Kto zajmuje się promocją pracodawcy? – Dział HR, Marketingu i Komunikacji? – W różnych firmach jest różnie.

Jednym z wyzwań Employer Brandingu jest optymalizacja budżetu rekrutacyjnego, który wiąże się z dopasowaniem narzędzi do potrzeb, pozyskaniem ludzi do pracy, ale też z promocją pracodawcy.

Firma z solidną Marką Pracodawcy przyciąga talenty, a zatem jakie narzędzia są najbardziej skuteczne w rekrutacji?

Źródłem wiedzy o karierze i firmie są:

  • MARKA I PROFIL PRACODAWCY
  • STRONA KARIERY
  • POLECENIA
  • RANKINGI I NAGRODY
  • OFERTY PRACY

Jeśli zatrudniamy kadrę wyższego szczebla:

  • AGENCJE EXECUTIVE SEARCH
  • REKRUTACJA DIRECT SEARCH
  • EXECUTIVE PR
  • KONFERENCJE I EVENTY
  • REFERENCJE

Jeśli zatrudniamy kadrę specjalistów:

  • PORTALE PRACY
  • PORTALE PROFESJONALNE
  • SOCIAL MEDIA
  • UNIWERSYTETY i STAŻE
  • TARGI PRACY

Jeśli chcesz zoptymalizować budżet rekrutacyjny, by lepiej trafiać do docelowej grupy kandydatów i zatrudniać talenty, pomyśl o marketingu rekrutacyjnym. Zapraszam


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *