Employer Branding - Oferta Premium dla Pracodawcy

Zbuduj Markę Pracodawcy z Konsultantem w 5 etapach:
konsulting, strategia employer branding, audyt pracodawcy, komunikat wartości, marketing rekrutacyjny.

Konsulting Employer Brandingu

Cel: Zmiana wizerunku marki pracodawcy

ProPerCom-Konsulting-EmployerBranding

Zależy Ci na zmianie wizerunku Twojej firmy jako Pracodawcy w powiązaniu ze zmianą organizacyjną lub transformacją modelu biznesowego?

Wybierz konsulting Employer Brandingu w zakresie opracowania aktualizacji strategii Marki Pracodawcy i powiązania jej ze strategią firmy.

Konsulting Pracodawcy 

  • Współpraca z biznesem
  • Integracja strategii marki ze strategią firmy
  • Opracowanie planów wdrożeń
  • Prowadzenie projektów wdrożeń
  • Sesje konsultingu biznesowego
  • Analityka KPI, SLA
  • Coaching kariery
  • Mentoring managerski

1. Strategia Employer Branding

Cel: Budowa strategii komunikacji marki pracodawcy

ProPerCom-EmployerBranding.

Zależy Ci na wyróżnieniu Twojej marki Pracodawcy na tle konkurencji i zbudowaniu pozycji dobrego pracodawcy na rynku pracy?

Zamów opracowanie strategii Marki Pracodawcy (EBS – Employer Brand Strategy) z integracją ze strategią firmy i planem wdrożenia w działach Biznesu, PR i Marketingu, Komunikacji, HR.

Strategia marki Pracodawcy:

  • Opracowanie komunikacji unikalnej wartości 
  • Wizualizacja / plan wizerunku
  • Copywriting / plan komunikatów
  • Integracja Employer brandingu z PR firmy
  • Integracja Employer brandingu z komunikacją wewnętrzną
  • Integracja lokalnej strategii z regionalną (w korporacjach)
  • Matryca mierników 
  • Konsulting biznesowy strategii

2. Audyt Pracodawcy

Cel: Analiza opinii o pracodawcy w firmie i poza nią

ProPerCom-AudytPracodawcy

Planujesz zebrać ważne informacje z rynku lub od pracowników na temat postrzegania firmy jako Pracodawcy?

Wybierz audyt Pracodawcy (EBA – Employer Brand Audit / Emplyees Pulse) z raportem ilościowym i jakościowym oraz rekomendacjami jak wpłynąć na kluczowe obszary Twojego biznesu związane z rekrutacją, rozwojem i retencją pracowników:

Raport opinii i rekomendacji:

  • Cele, zakres, liczby, fakty
  • Analiza otoczenia i konkurencji
  • Analiza opinii pracowników
  • Analiza opinii zewnętrznych online 
  • Rekrutacja
  • Kanały komunikacji
  • Reputacja
  • Pozycjonowanie
  • Wizerunek
  • Promocja
  • Segmentacja

3. Komunikat wartości

Cel: Stworzenie spójnego ze strategią komunikatu unikalnej wartości Pracodawcy

Chcesz tworzyć pozytywne doświadczenie kandydata i pracownika w kontakcie z Twoją firmą?

Zamów stworzenie planu komunikacji z komunikatem unikalnej wartości dla kandydatów i pracowników (EVP – Employer & Employee Value Proposition)połączony ze strategią firmy, określający co oferuje Twoja firma i czego oczekuje jako pracodawca na każdym etapie kontaktu z Twoją firmą.

Plan komunikacji z kandydatem i pracownikiem:

  • Reputacja
  • Pozycjonowanie
  • Atrakcyjność
  • Rekrutacja
  • Zaangażowanie
  • Retencja

Komunikat Employee Value Proposition czyli czego oczekują pracownicy:

  1. Organizacja, misja i wizja
  2. Praca i specjalizacja
  3. Ludzie i kultura
  4. Wynagrodzenia i benefity
  5. Kariera i rozwój

Komunikat Employer Value Proposition czyli czego oczekuje pracodawca:

  1. Wartości i postawy
  2. Atmosfera i środowisko pracy
  3. Współpraca i obsługa klienta
  4. Satysfakcja i zaangażowanie
  5. Efektywność i rezultaty pracy

4. Marketing rekrutacyjny

Cel: Usprawnienie narzędzi komunikacji z kandydatami

ProPerCom-MarketingRekrutacyjny

Zastanawiasz się gdzie mowić o pracy, karierze i rozwoju w Twojej firmie, aby kandydat, którego najbardziej szukasz dowiedział się o Twojej ofercie pracy?

Rozważ wdrożenie Marketingu rekrutacyjnego (RMC – Recruitment Marketing Communications), aby usprawnić procesy komunikacji z kandydatami i określić główne kanały komunikacji z Twoją grupą docelową.

Wdrożenie narzędzi:

  • Strategia marketingu rekrutacyjnego
  • Narzędzia marketingu rekrutacyjnego
  • Optymalizacja budżetu 
  • Copywriting 
  • Analiza potrzeb rekrutacyjnych
  • Kanały komunikacji z kandydatami
  • Opracowanie pakietu źródeł wiedzy o firmie i karierze
  • Optymalizacja narzędzi rekrutacji specjalistów
  • Optymalizacja narzędzi rekrutacji managerów

Masz wyzwania w tworzeniu Marki Pracodawcy?

Jak mogę pomóc?