Dominika Filińska

Partner ProPerCom, Brand Communications Manager

Manager Marketingu i Komunikacji z 15 letnim doświadczeniem w employer i personal brandingu, digital marketingu i komunikacji korporacyjnej. Wspiera firmy i ekspertów w kompleksowym budowaniu wartości i przewagi konkurencyjnej ich marek. Buduje strategie marki pracodawcy, firmy, usługi, eksperta oraz plany i wdrożenia komunikacji biznesowej, marketingowej i interpersonalnej. Będąc psychologiem biznesu prowadzi również coaching kariery i mentoring managerski jako proces rozwoju osobistego począwszy od testów, przez kursy, opracowanie planów wdrożeń po wdrożenie strategii, nastawionych na realizację ustalonych celów profesjonalnych i indywidualnych.

Specjalizuje się w personal brandingu, employer brandingu, digital marketingu, kampaniach multi-channel, PR, komunikacji, kreując rozwiązania, służące tworzeniu pozytywnych doświadczeń klienta, pracodawcy, pracownika na każdym etapie kontaktu z firmą, od reputacji po retencję.

Profil: Uczestniczyła w transformacji digital w Accenture Spain tworząc i optymalizując aplikacje mobilne, budowała społeczność międzykulturową w Accenture France, odpowiadając za komunikację digital w 55 krajach w Europie, Ameryce Pn i Pd, Azji. Stworzyła matrix komunikacyjny dla Accenture w Europie Centralnej nagrodzony za najlepszą strategię komunikacji. Opracowała kompleksowe strategie Employer Branding dla Accenture Operations i Dentsu Aegis Network w Polsce. Wprowadziła na rynek polski rentowne Kongresy Kadry dla Nowoczesnej Firmy oraz negocjowała w USA wdrożenie w Polsce międzynarodowych certyfikatów ICF, PMP, Great Place to Work, ROI, HPI. Obecnie rozwija autorski program rozwoju osobistego ProPerCom – Brand Communications.

Oferuje strategiczne podejście do biznesu, zarządzanie projektami, opracowanie taktyk, przygotowanie do wdrożeń przez konsulting, coaching, mentoring, kursy i warsztaty, wsparcie decyzji zarządczych na bazie audytów i testów, współpracę w zespole, optymalizację budżetu, pracę z pasją, odpowiadając na wyzwania biznesowe klientów.

Dominika.Filinska@propercom.pl

+ 48 506 124 426 

www.linkedin.com/in/DominikaFilinska

  • Klienci: Accenture (11 l.), Dentsu (0,5 r.), Nowoczesna Firma (2 l.), inne polskie (2 l.)
  • Branże: Shared Services, Outsourcing, Digital, Strategia, HR, PR, H&B, M&C
  • Wykształcenie: MBA, HR, Psychologia, Digital Marketing i Komunikacja
  • Języki: angielski (biegły), hiszpański (średni – doskonalony), polski (ojczysty)