Jak budować własną markę?

Zbuduj Markę Firmy, Usługi, Managera, Eksperta od A do Z z ProPerCom
na bazie strategii, informacji, komunikacji i marketingu sprzedażowego w 4 etapach.

Proces budowania marki

Zaplanuj profesjonalną komunikację marki Firmy, Pracodawcy, Usługi, wybierając Biznes konsulting.

Zaplanuj rozwój i promocję swojej marki osobistej Managera, wybierając Mentoring managerski.

Stwórz silną markę osobistą Eksperta jako Freelancera, Przedsiębiorcy, wybierając Coaching kariery.  

ProPerCom-BiznesKonsulting

Biznes konsulting

dla Biznesu

ProPerCom-MentoringManagerski

Mentoring Managerski

dla Managerów

ProPerCom-CoachingKariery

Coaching Kariery

dla Ekspertów

1. Strategia Marki

Wykreuj unikalną wartość swojej marki / usługi / oferty i przewagę konkurencyjną firmy / osoby na rynku.

ProPerCom-Employer Branding

Employer Branding​

Strategia Marki Firmy

ProPerCom-ManagerBranding.

Manager Branding

Strategia Marki Managera

ProPerCom-ExpertBranding.

Expert Branding

Strategia Marki Eksperta

2. Analiza informacji

Zbadaj kluczowe informacje, dowiedz się o swoich mocnych / słabych stronach i przygotuj elementy nowego wizerunku.

ProPerCom-AudytMarki

Audyt​

wizerunku marki

ProPerCom-Testy-ProfilZawodowy

Profil zawodowy

potencjału kariery

ProPerCom-Testy-Potencjału

Testy i analiza

kompetencji work-life

3. Plan komunikacji

Zaplanuj komunikację unikalnej wartości marki, jaka ma wpierać pozytywne doświadczenie klienta oraz rozwój komunikacji interpersonalnej.

ProPerCom-PlanKomunikacji.

Plan komunikacji

efekt wow dla klienta

ProPerCom-ProgramRozwoju

Program rozwoju

komunikacji managera i eksperta

ProPerCom-KursyWarsztaty

Kursy i warsztaty

komunikacji interpersonalnej

4. Marketing sprzedażowy

Skup się na realizacji swojego celu w praktyce i wybierz narzędzia marketingowo-sprzedażowe online, social, mobile.

ProPerCom-KampaniaMarketingowa

Marketing

kampania
marketingowa

ProPerCom-ContentMarketing.

Content

content
marketing

ProPerCom-SocialSelling

Networking

automatyzacja
social selling