Kto Cię zatrudnia, rozwija, promuje, daje Ci pracę? Ty sam/a? Świetnie 😉. Zazwyczaj jest to jednak Pracodawca. Z wieloletniej praktyki budowania marek pracodawców w branży konsultingowej, mediowej i lifestylowej obserwuję, że pracodawcy przykładają coraz większą wagę do przyciągania talentów.

Dlatego w ramach serii postów „Zmierz Swój Potencjał” piszę od Marce Osobistej, pokazując Ci na co warto zwrócić uwagę i co się liczy dla Firm.

 Jeśli reprezentujesz Pracodawcę i stoisz w obliczu wyzwań związanych z Employer Brandingiem pomyśl o kilku krokach:

Określ markę pracodawcy i poleć talentom

  • STRATEGIA EMPLOYER BRANDING – Określ JAKA jest strategia Twojej marki pracodawcy
  • AUDYT OPINII – Zmierz opinie o pracodawcy i przeanalizuj KTO i DLACZEGO tak mówi
  • KOMUNIKAT WARTOŚCI – Rozwiń spójny komunikat CO firma oferuje i CZEGO oczekuje
  • MARKETING REKRUTACYJNY – Promuj firmę tam GDZIE kandydat szuka informacji o pracy

Zajmuję się tym – prowadzę konsulting Employer Brandingu i wspieram w budowie i zmianie wizerunku Marki Pracodawcy. Napisz jakie masz wyzwania.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *