Jak budować Markę Profesjonalną?

Zbuduj Markę Firmy, Usługi, Pracodawcy od A do Z z ProPerCom
na bazie strategii, informacji, komunikacji i marketingu w 5 etapach.

1. Proces budowania marki profesjonalnej

Zaplanuj profesjonalną komunikację marki Firmy / Pracodawcy / usługi, wybierając konsulting.

ProPerCom-BiznesKonsulting.

Biznes konsulting

dla Biznesu

ProPerCom-Konsulting-EmployerBranding

Konsulting

dla Pracodawców

2. Strategia marki Pro

Wykreuj unikalną wartość swojej marki / usługi / pracy i przewagę konkurencyjną firmy / pracodawcy na rynku

ProPerCom-ServiceBranding

Service Branding

Strategia Marki Usługi Firmy

ProPerCom-EmployerBranding.

Employer Branding

Strategia Marki Pracodawcy

3. Analiza informacji

Zbadaj kluczowe informacje, dowiedz się o swoich mocnych / słabych stronach i przygotuj elementy nowego wizerunku Twojej marki.

ProPerCom-AudytMarki

Audyt​

wizerunku marki

ProPerCom-AudytPracodawcy

Audyt

opinii o Pracodawcy

4. Plan komunikacji

Zaplanuj komunikację unikalnej wartości marki, jaka ma wpierać pozytywne doświadczenie klienta lub kandydata / pracownika na każdym etapie kontaktu z Twoją firmą

ProPerCom-PlanKomunikacji.

Plan komunikacji

efekt wow dla klienta

ProPerCom-AudytPracodawcy

Komunikat EVP

wartości

5. Marketing i promocja

Skup się na realizacji swojego celu w praktyce i wybierz narzędzia marketingowo-promocyjne online, social, mobile.skierowane do Twojej grupy docelowej

ProPerCom-KampaniaMarketingowa

Promocja usług

Kampania
marketingowa

ProPerCom-MarketingRekrutacyjny

Promocja pracy

Marketing
rekrutacyjny

Masz wyzwania w tworzeniu Marki?

Jak mogę pomóc?