Jak budować Markę Osobistą?

Zbuduj Markę Osobista Managera, Eksperta od A do Z z ProPerCom
na bazie strategii, informacji, komunikacji i marketingu w 5 etapach.

1. Proces budowania marki osobistej

Zaplanuj rozwój i promocję swojej marki osobistej Managera, wybierając Mentoring managerski.

Stwórz silną markę osobistą Eksperta jako Freelancera, Przedsiębiorcy, wybierając Coaching kariery. 

ProPerCom-MentoringManagerski

Mentoring

dla Managera

ProPerCom-CoachingKariery

Coaching

dla Eksperta

2. Strategia marki Per

Wykreuj unikalną wartość swojej marki osobistej i przewagę konkurencyjną jako manager w firmie lub ekspert na rynku

ProPerCom-ManagerBranding.

Manager Branding

Strategia Marki Managera

ProPerCom-ExpertBranding.

Expert Branding

Strategia Marki Eksperta

3. Analiza informacji

Zmierz swój potencjał zawodowy, dowiedz się o swoich mocnych / słabych stronach i przygotuj elementy nowego wizerunku Twojej marki osobistej.

ProPerCom-Testy-ProfilZawodowy

Profil zawodowy

potencjału kariery

ProPerCom-Testy-Potencjału

Testy i analiza

potencjału zawodowego

4. Plan komunikacji

Zaplanuj komunikację unikalnej wartości Twoje marki osobistej wspierając się programem rozwoju lub kursami z komunikacji interpersonalnej. 

ProPerCom-ProgramRozwoju

Program rozwoju

komunikacji managera eksperta

ProPerCom-KursyWarsztaty

Kursy i warsztaty

komunikacji interpersonalnej

5. Marketing i promocja

Skup się na realizacji swojego celu w praktyce i wybierz narzędzia marketingowo-promocyjne, skierowane do Twojej grupy docelowej w formie content marketingu czyli wiedzy merytorycznej i budowania relacji w sieci

ProPerCom-ContentMarketing.

Content

Content marketing

ProPerCom-SocialSelling

Networking

Automatyzacja
social selling

Masz wyzwania w tworzeniu Marki?

Jak mogę pomóc?